Högskolans förvaltningschef blir universitetsdirektör vid Mittuniversitetet

Louise Beskow, Röda Korsets Högskolas förvaltningschef, kommer att lämna lärosätet för att från den 1 mars bli universitetsdirektör vid Mittuniversitetet. Högskolan gratulerar Louise Beskow till den nya tjänsten och vill samtidigt lyfta hennes fina insatser som förvaltningschef vid Röda Korsets Högskola.

Nu startar en rekrytering av ny förvaltningschef. Mer information om lediga tjänster finns hittas via länk nedan.

Aktuellt

  • VFU-dagen på Röda Korsets Högskola.

    Aktuellt

    Sjuksköterskeutbildning i teori och praktik på vårterminens VFU-dag

    Läs mer
  • Bild från högskolan

    Aktuellt

    Information om säkerhetsincident i Canvas

    Läs mer
  • Tunnelbanetåg som åker över en bro i Stockholm. Foto: Mostphotos

    Aktuellt

    Ansök om att bli internationell fadder höstterminen 2026

    Läs mer