Vi använder kakor för att webbplatsen ska fungera på bästa sätt. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.

Läs mer om kakor

IT-support för medarbetare

Servicedesk vid Röda Korsets Högskola hanterar IT-ärenden för högskolans medarbetare och studenter med hjälp av en extern IT-konsult.
Servicedesk vid Röda Korsets Högskola hanterar IT-ärenden för högskolans medarbetare och studenter med hjälp av en extern IT-konsult.
Publicerad: 05 mar 2021
Lästid: ca

Medarbetare kan ringa, mejla eller fylla i ett webbformulär för att få hjälp, support och göra en felanmälan. 

Telefon är för tidskritiska eller annars akuta ärenden. För övriga ärenden går det bra att använda antingen mailen eller portalen. 

Ange det som stämmer bäst med din fråga:  

  • IT 
  • IT-utrustning 
  • Konto 
  • E-tjänstekort 
  • AV-utrustning 
  • Fastighet 
  • Infrastruktur 
  • Kommunikation